ZOEKEN
WINKELWAGEN (0)

Geen producten in de winkelwagen.

Pim's Olifant webshopVerzenden en Retourneren
Verzenden en Retourneren

1. Wanneer wordt mijn bestelling verzonden?

Heb je betaald met IDEAL én heb je voor 15:00 uur besteld ( dinsdag t/m zaterdag), dan verzenden wij je bestelling dezelfde werkdag via de diensten van PostNL. In de meeste gevallen heb je je bestelling dan de volgende dag in huis. Zondag en maandag worden er geen pakketten bezorgd.

LET OP: Zondag en maandag worden er geen pakketten bezorgd.

Houd er rekening mee dat artikelen op zondag en maandag besteld, pas op dinsdag worden verzonden.

2. Wanneer betaal ik verzendkosten?

Bestellingen boven de €50 worden gratis verzonden binnen Nederland. (voor België is dit bedrag € 100.–) Bij bestellingen onder de €50 bedragen de verzendkosten € 4,95 voor Nederland. Voor België bedragen de verzendkosten € 9,95 bij bestellingen onder de € 100.–

3. Kan ik producten ook retour zenden?

Ja. Dat kan bij Pim’s Olifant tot 14 dagen na ontvangst. Uiteraard dienen de producten onbeschadigd in de originele verpakking te worden geretourneerd.

4. Hoe kan ik een product retourneren?

Wanneer een besteld product niet naar wens is, kun je dit binnen 14 dagen na ontvangst retourneren. Stuur hiervoor een email naar webshop@pimsolifant.nl om ons te informeren over de retourzending. Zodra wij je mail hebben ontvangen sturen wij je een bevestiging. Vermeld duidelijk in je mail en de retourzending:
– je naam
– je adres
– je ordernummer
– het product
– eventueel reden van retour. Daarna stuur je het product naar het onderstaande

adres:
Pim’s Olifant
Afd. Retouren tav. Ordernr. Van Weedstraat 86 3761CH Soest

5. Biedt Pim’s Olifant een omruilservice?

Helaas niet.

6. Kan ik mijn bestelling ook terugbrengen in de winkel in Soest?

Ja, je kan je bestelling kosteloos naar de Pim’s Olifant winkel in Soest brengen. Neem de artikelen en de retourbon ingevuld mee en alles wordt voor je geregeld.
Let op: Er worden géén kosten in de winkel terugbetaald, de terugbetaling ontvang je op je bankrekening. En het is niet mogelijk om het artikel in de winkel om te ruilen.

Wij storten het bedrag van het artikel terug en je kunt een nieuwe aankoop online of in de winkel doen.

7. Zijn er nog speciale voorwaarden verbonden aan het retourneren?

Uiteraard vragen wij het product onbeschadigd, ongebruikt, ongewassen, voorzien van alle labels en verpakkingen te retourneren. Daarnaast zijn de verzendkosten voor rekening van de klant. Retourzendingen die niet zorgvuldig zijn verpakt / beschadigd aankomen, niet binnen 14 dagen zijn geretourneerd of niet aan het bovenstaande voldoen, kunnen wij helaas niet crediteren.

8. Wanneer ontvang ik het aankoopbedrag retour?

Na het product in goede orde te hebben ontvangen, stort Pim’s Olifant het bedrag van het geretourneerde artikel zo snel mogelijk (maar uiterlijk binnen 14 dagen) terug.

9. Ik heb een verkeerd of beschadigd product ontvangen.

Wij controleren al onze producten nauwkeurig voor deze verzonden worden. Mocht je toch een verkeerd of beschadigd product ontvangen dan lossen we dit snel op! Meld dit zo snel mogelijk (binnen 3 dagen) na ontvangst van het product door een mail te sturen naar webshop@pimsolifant.nl. Wij nemen contact met je op en lossen het probleem samen met jou zo snel mogelijk op! Mocht je nog andere vragen hebben, dan kan je altijd telefonisch contact met ons opnemen!

Tijdens winkeltijden: dinsdag t/m vrijdag 9:300 -17:30 uur op tel. nummer 0357855744

Select the fields to be shown. Others will be hidden. Drag and drop to rearrange the order.
  • Image
  • SKU
  • Rating
  • Price
  • Stock
  • Availability
  • Add to cart
  • Description
  • Content
  • Weight
  • Dimensions
  • Additional information
Click outside to hide the comparison bar
Compare